Aula Escolar Premium för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Aula Skola Premium: Den oumbärliga appen för studenter och föräldrar

Aula Escolar Premium är en Android-app designad för elever och föräldrar med konton på plattformen AulaEscolar.NET som tillhandahålls av utbildningsinstitutioner. Appen syftar till att förbättra kommunikationen mellan elever och lärare samtidigt som den ger ett enkelt sätt att hantera uppgifter och aktiviteter som tilldelats av lärare.

Med Aula Escolar Premium kan du hålla dig informerad om allt som händer på din institution genom tillkännagivanden, händelsekalendrar och banderoller publicerade av din institution. Du kan också hålla koll på dina betalningar och terminsavgifter med hjälp av funktionen "Kontostatus", som ger en lista över gjorda betalningar, förfallna och kommande.

Dessutom tillåter appen dig att slutföra dina uppgifter och aktiviteter som är schemalagda när som helst, var som helst, tack vare den omgjorda funktionen "Klassöversikt" som hjälper dig att effektivt hantera dina aktiviteter, resurser och tid. Du kan också få aktuell information om skolrutiner och kontrollera dina onlineprovresultat.

Program tillgängligt på andra språk

Aula Escolar Premium för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 3.9.9.1

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Aula Escolar Premium

Har du provat Aula Escolar Premium? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.